Nejčastější dotazy 

Jak se přihlásím do aplikace ISKAM?

Do ISKAM se přihlašujete pomocí uživatelského jména a hesla, které si zvolíte, nebo jste si zvolily při registraci

Co mám dělat, když si nepamatuji svoje heslo do ISKAM?

Na úvodní stránce přihlášení si můžete vygenerovat nové heslo.

Za jak dlouho můžu v ISKAM zkontrolovat, zda byla kauce připsána?

Úhrada přes platební bránu je připsána v ISKAM okamžitě. Při platbě bankovním převodem obvykle trvá 2 – 4 dny (ze zahraničí i déle), než bude platba připsána v ISKAM. Během výše uvedené doby neposílejte dotazy ani potvrzení o platbě, zda jsme již kauci obdrželi. Podívejte se nejdříve do přehledu neidentifikovatelných plateb v aktualitách na naší úvodní stránce (může se stát, že jste neuvedli správný VS a nám se nepodařilo Vaši platbu přiřadit). Pokud kauci ani po 6 dnech od uhrazení nevidíte v ISKAM, pošlete dotaz a potvrzení o platbě na e-mail: ubytovani@eduha.cz
(V době dovolených může trvat připsání platby do ISKAM i 10 pracovních dnů)

Vrátíte mi zaplacenou kauci, pokud zruším rezervaci?

Kauci nebo její část je možné vrátit, pokud o vrácení zažádáte v termínech pro vrácení kauce uvedené v pravidlech ubytování.

Co se stane s kaucí, pokud v daném termínu nenastoupím na ubytování?

Pokud bez omluvy v daném termínu nenastoupíte na ubytování, budete z pořadníku automaticky vyřazen, ztrácíte nárok na ubytování v rámci původního pořadníku a kauce Vám propadá v plné výši.

Stále mám v žádosti o ubytování uvedeno „nerozhodnuto“.

Pokud máte uhrazenou kauci, tak Vaše žádost čeká na vyřízení. Žádosti jsou vyřizovány postupně dle kritérií stanovených v Pravidlech ubytování a s ohledem na lůžkovou kapacitu. Žádost může být vyřízena i během akademického roku. V případě, že nechcete dále čekat, požádejte o zrušení žádosti a vrácení kauce na e-mail: ubytovani@eduha.cz

Můžu si podat žádost i po zahájení akademického roku?

Ano, žádost je možné podat i během akademického roku. Žádosti jsou vyřizovány postupně dle uvolňovaných lůžek až do vyčerpání všech pořadníků.

Moje žádost byla zamítnuta co s tím?

Důvodů k zamítnutí žádosti může být několik, např.: duplicitně podaná žádost, žádost ve špatném pořadníku, žádost v pořadníku CZ + SK jako neznámá osoba. Požádejte na e-mailu: ubytovani@eduha.cz o zrušení špatně podané žádosti a bude Vám umožněno podání nové žádosti.

Jak se dozvím, jestli mám zaplacené kolejné?

Po přihlášení do ubytovacího systému ISKAM v menu klikněte na záložku Konto, kde najdete přehled plateb kolejného a aktuální stav konta.

Změnil/a jsem své telefonní číslo, e-mail nebo číslo cestovního dokladu (OP, pas). Musím to nahlásit i u ubytovatelky, aby to změnila v ubytovací databázi?

Ano musíte změnu nahlásit u ubytovatelky.

Jak je možné, že se mi z účtu pořád stahuje kolejné, když už koleje nevyužívám?

Jsou 2 možnosti: Na svém bankovním účtu máte nastaven příkaz k úhradě, aby se platba kolejného odesílala každý měsíc, a příkaz nebyl zrušen. Další možností je opuštění kolejí bez odhlášení u ubytovatelky a neukončení ubytování dle pravidel ubytování.

Vystavíte mi Smlouvu o ubytování za účelem vyřízení víza?

EDUHA, s.r.o. vystavuje Smlouvy za účelem vyřízení víza pouze na základě žádosti z mezinárodního nebo studijního oddělení UTB. Tato smlouva neznamená automaticky rezervaci lůžka. Je nutné podat žádost dle Pravidel ubytování.

Translate with Google